JANSPORT
אחריות ומדיניות תיקונים

אחריות ניתנת אך ורק לתיקים שנקנו בחנויות המורשות ו/או באתר.
אנחנו עומדים מאחורי איכות התיקים שלנו ולכן האחריות לפגמי ייצור היא לכל החיים.
אנו מתחייבים לתת אחריות על כל תיקי JANSPORT בכפוף לתנאים שנקבעו ע"י VF.
החברה מבטיחה אחריות לתיקים בכפוף לתנאים הבאים:

  1. האחריות עצמה:

היצרן/נותן האחריות מציע לקונה/מקבל האחריות אחריות הכוללת תפקוד מלא של חלקי התיק כמפורט בסעיף 2.
תביעת אחריות תהיה בתוקף באם אחד מחלקיו של המוצר עפ"י הכתוב בסעיף 2 יתקלקל.

  1. כיסוי:

החלקים הבאים יכללו באחריות:

  • רוכסנים
  • אבזמים
  • תפרים
  • סקוצ'ים
  1. האחריות לא תחול במקרים הבאים:
  • האחריות אינה כוללת את רשת הבקבוק.
  • האחריות אינה כוללת את החלק התחתון של התיק שעשוי מזמש.
  • הפגם נגרם כתוצאה משימוש בלתי סביר, נזק בכוונה תחילה, שימוש בכוח.
  • הפגם נגרם כתוצאה מרחיצת המוצר במכונת כביסה, העמסת יתר או ניסיון לתיקון עצמי.
  • הפגם נגרם כתוצאה מניסיון לשנות את עיצוב המוצר.
  • הפגם נגרם כתוצאה מתאונה, שריפה, גניבה שימוש ללא הרשאה, שוד או מעילה, סופה או מזג אוויר סוער.
  • הפגם נוצר כתוצאה משינוע המוצר במטוס.
  • האחריות אינה מכסה ואינה כוללת את תכולת התיק או נזק משני הנגרם כתוצאה מפגיעה בתכולה זו.
  • האחריות אינה כוללת חוסר שביעות רצון של הצרכן בכל הנוגע למידות המוצר, משקלו, צבעו או סגנונו.
  • האחריות אינה כוללת חיקויים למוצר.
  • לא תינתן אחריות למוצרים שאיבדו את צבעם עקב הצגה בחלון ראווה או מחוץ לחנות
  1. חובת הקונה/מקבל האחריות:

במידה והפגם הינו בגדר האחריות הקונה/מקבל מחוייב לפעול כלהלן:

  • להפסיק להשתמש במוצר.
  • לנקות את המוצר (ניקוי ידני בלבד) לפני שליחתו לתיקון על מנת לדרוש אחריות על המוצר.
  • לרוקן את המוצר מפריטים אישיים – שימו לב אין אחריות לפריטים שנשארו במוצר.
  • לשלוח את המוצר הפגום לתיקון באמצעות לחיצה כאן
  • יש למלא את כל התנאים הנ"ל.
  1. שירות:
  • המוצר יתוקן ללא חיוב עפ"י תנאי האחריות.
  • במידה ולא ניתן לתקן את המוצר בגדר האחריות, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להחליף את המוצר במוצר חדש
  • לאחר סיום תהליך האחריות, המוצר ישלח חזרה ללקוח ללא עלות.
  • אחריות לא כוללת אבזמים מקוריים

בכל שאלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו:

03-9155123