שאלות נפוצות
אנחנו מאפשרים, בשלב זה, איסוף מבית הלקוח באמצעות חברת משלוחים בעלות של 25 ₪.
מייד עם סיום בקשה לפתיחת תיקון תתקבל הודעה מפורטת עם מספר מעקב, שליח מטעמנו ייצור קשר לתיאום איסוף המוצר.
עלות המשלוח למחלקת שירות תיקונים היא על חשבונך ובאמצעות שליחים מטעמנו ועלותה היא 25 ₪.
במידה ואכן המוצר פגום והוא תחת אחריות, אנו נתקן או נחליף את המוצר ונשלח אותו חזרה אליך באמצעות שליח על חשבוננו.
חשוב לנקות את הפריט ולהוציא ממנו את כל הפריטים האישיים.
אנחנו לא נישא בכל אחריות לאובדן חפצים אישיים שנשארו בפריט שנשלח לתיקון.
שליח מטעמנו יאסוף את הפריט מהכתובת שסיפקת בתהליך פתיחת הבקשה לתיקון.
כאמור, עלות השילוח של הפריט אלינו חלה על הלקוח וכרוכה בעלות של 25 ₪
VF ישראל מתחייבת להחזיר את הפריט עד לבית הלקוח תוך 30 ימי עסקים לאחר קבלת הפריט לבדיקה בשירות התיקונים שלנו.
אנחנו יודעים שלעיתים יש ערך סנטימנטלי לפריט ולכן תיקון הפריט תמיד יהיה בעדיפות ראשונה.
לעיתים לאחר בדיקה של הפריט נחליט כי כדאי להחליפו.
במקרה שהפריט המקורי חשוב לך יש לציין זאת בהערות בזמן פתיחת בקשה לתיקון באתר שלנו ואנחנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו לתקנו.
במידה והוחלט כי לא ניתן לתקן את הפריט אלא להחליפו, מחלקת שירות הלקוחות שלנו תיצור עמך קשר.
בשלב זה תתאפשר החלפת צבע לפי העדפתך ובהתאם למלאי הזמין.
רבים מהלקוחות שלנו לווים תיק מחבר, אח או שכן.
אנחנו מבינים ויודעים שהתיק הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלך, והצוות שלנו עושה את כל המאמצים לזרז את התהליך והשירות.
לכן חשוב שימולאו כל הפרטים במלואם בכדי לחסוך זמן ועל מנת לאפשר לנו לבצע את התיקון בזריזות.
רק פריטים שישלחו באמצעות אתר זה לשירות התיקונים של VF ישראל יתוקנו או יוחלפו.
במידה ויתוקן ע"י מתקן מקומי והוא יגבה ממך כסף לא ניתן לקבל החזר.
בנוסף תיק שתוקן לא ע”י מחלקת שירות התיקונים שלנו לא תחול עליו אחריות בעתיד.
אם יש דחיפות לתיקון, יש לפנות לשירת הלקוחות שלנו בטרם שליחת הפריט לתיקון.
אנחנו נעשה את מירב המאמצים לקדם את התיקון, עם זאת, אין אנו יכולים להתחייב כי הפריט יוחזר עד לתאריך המבוקש.
במידה ומעונינים בתיקון הפריט, חייב לשלוח אותו לשירות התיקונים שלנו.
אנו מבינים כי זה לא תמיד נוח, אבל זו הדרך היחידה שאנחנו מוודאים כי המוצר יתוקן כראוי בסטנדרט הגבוה שלנו.
בנוסף באמצעות הליך זה יש לנו יכולת לזהות אם ישנן בעיות חוזרות ונשנות ובכך לשפר את מוצרינו בעתיד.
האופציה הראשונה שלנו היא לתקן.
במידה ואין לנו אפשרות לתקן את הפריט אנחנו נחליפו בפריט זהה או דומה תלוי במלאי.
לא ניתן לרכוש פריט חלופי לבחירתך, גם אם יקר יותר.
מכיוון שתקלה ברוכסן נובעת בד”כ משימוש ראוי וסביר, אנו נשתדל לתקן או להחליף את הפריט כחלק מתנאי האחריות. לכן יש לשלוח את התיק לשירות התיקונים.
מדיניות האחריות של VF היא לתקן או להחליף את הפריט וזאת בהתאם לנהלי החברה ודרך שירות התיקונים בלבד.
האחריות אינה כוללת זיכוי, ובמידה ויוחלט אחרת לא ניתן לזכות על כך.
בשלב זה, רק מחלקת שירות התיקונים של VF נותנת שירות תיקונים תחת אחריות.